חיפוש

זוכרים את הטוקמן

טוקמן

זוכרים את הטוקמן, אותו אמצעי של שנות ה-2000, שבאמצעותו היו ההורים שולטים על בני הנוער על מנת שלא ינפחו את חשבון הסלולר שלהם אל מעל ומעבר? ובכן, עבור רבים מאיתנו, טוקמן אינו נחלת העבר, אלא אמצעי לגיטימי ויעיל לעמידה בתקציב התקשורת המתוקצב בקפידה. נכון, לכאורה, כיום, לאור התחרות בשוק הסלולר והמחירים הנמוכים להפליא, השמירה על המסגרת תקציבית קלה הרבה יותר מבעבר, אולם, במיוחד על רקע ההתמכרות של כולנו (ילדים, בני נוער ואנשים בוגרים, כאחד) למכשיר הטלפון החכם (שכידוע, כיום, הוא חכם בהרבה יותר ממה שהיה בעבר), לא יזיק לנו, מידי פעם, להציב לעצמנו גבולות, גם אם (וכאשר) אנחנו יכולים להרשות לעצמנו שלא לעשות זאת...

אז למה דווקא טוקמן?

טוקמן מספק לנו דרך קלה, יעילה ומהירה לשלוט בעלויות התקשורת שלנו. ובינינו, מי לא מצא את עצמו אומר בחצות - "רק עוד רבע שעה בפייסבוק...", וגילה, "רבע שעה" לאחר מכן, שהשעה 04:30, ואת הזמן שהוא היה אמור להקדיש לשינה, הוא הקדיש לשוטטות חסרת מטרה באינספור קבוצות פייסבוק ופרופילים? זה קורה לכולנו, ולעיתים קרובות, כך שאין כל ספק, כי טוקמן, בייחוד בשל יכולתו להגביל ולהציב מסגרת תקציבית מסוימת, יכול לשמש אותנו בתור אותו "מבוגר - אחראי" שמסייג את השימוש שלנו בטלפון, בין אם בנוגע לכמותן ולאורכן של שיחות הטלפון שאנחנו מנהלים באמצעותו ובין אם בנוגע לשימוש ברשת.

איפה מטעינים טוקמן?

אם הזכרנו קודם התפתחויות, חשוב לדעת, כי, כיום, כל אחת מחברות התקשורת הסלולארית הפועלות בישראל מציעה מסלולי וחבילות טוקמן פריפייד משלה, שמתאימות ללקוחותיה. אולם, יחד עם זאת, לדעתנו, חכם ויעיל בהרבה יותר להטעין טוקמן על ידי שימוש בשירותיה של חברה חיצונית, בלתי תלויה ועצמאית, שמסוגלת להציע מגוון רחב של חבילות לטעינת טוקמן, וזאת, מבלי לנסות ולנתב אתכם לחבילות המשתלמות לה ביותר.

כתוב תגובה
סינונים
Sort
display