חיפוש

טעינת טוקמן סלקום

המכשירים הניידים הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מחיינו. אנחנו הולכים איתם לכל מקום, נעזרים בהם בכל דבר שהוא, ולא ממש יכולים בלעדיהם... לכל אחד מאיתנו כמעט יש חבילה עליה הוא משלם בכל חודש, חבילה עם כמות גלישה וכמות שיחות או שיחות ללא הגבלה כדי שנוכל להפעיל את המכשיר, אבל מסתבר שיש עוד שיטה והיא כדאית מאוד והיא – עם סים טוקמן. טעינת טוקמן סלקום תאפשר גם היא לבצע שיחות מהמכשיר ובלי להתחייב לתשלום בכל חודש.

היתרון הגדול

אם אתם שוקלים ללכת על סים טוקמן חדש אתם חייבים להכיר את היתרון המרכזי שלו – אין לכם שום התחייבות והתשלום יהיה מראש ובהתאם לשימוש שלכם. כך לדוגמא אם אתם חושבים לתת לילד שלכם מכשיר נייד ולא ממש יודעים אם הוא ישתמש בו לאורך זמן, אתם לא צריכים לשלם על חבילה אלא לקחת סים טוקמן חדש ולהטעין אותו מתי שתרצו. טעינת טוקמן סלקום היא פשוטה ומהירה והיא קלה מאוד לביצוע כך שהמכשיר יכול להיות "מוקפא" ואתם תחליטו מתי להחיות אותו.

להיות בשליטה מלאה

אחת הבעיות כיום בכל מה שקשור להתנהלות כלכלית היא חוסר השליטה בעיקר כשמדובר על כרטיסי אשראי. אבל עם סים טוקמן אתם מחזירים את השליטה לידיים שלכם ואתם קונים מראש את כמות השימוש הרצויה לכם.

חשוב שתדעו, גם אם הטענתם מראש את כמות השימוש הרצויה לכם והשתמשתם בה, תוכלו לטעון אצלנו באתר טעינות חוזרות או לרכוש סים חדש. כל טעינה תקפה ל-30 יום ככה שאתם יכולים להיות רגועים עם הידיעה שאתם מסודרים. לאילו מכשירים זה מתאים? לכל מכשיר טלפון דור 2... אז קדימה למה אתם מחכים? טעינת טוקמן סלקום היא בדיוק מה שאתם צריכים.

סינונים
Sort
display