חיפוש

מטעינים טוקמן באתר tokman.co.il

הטענת טוקמן

באופן טבעי, כאשר מדברים על השימוש בטוקמן, חייבים לדבר גם על הצד הפרקטי שלו - הטענת טוקמן. שכן, בעוד חבילות הסלולר שמציעות חברות הסלולר השונות יכולות, לכאורה, לפתוח בפניכם את האפשרות לדבר ולגלוש ללא כל הגבלה (ותכף נסביר מדוע השתמשנו במושג "לכאורה" בהתייחס לעניין ההגבלה), השימוש בטוקמן מחייב הטענת טוקמן, פעולה, שעל פניו נראית מסורבלת ומיותרת בימינו, אבל, בפועל, יכולה לסייע לכם לא רק בשמירה על מגבלות תקציב ספציפי, אלא גם יכולה לעזור לכם לסייג את השימוש בטלפון, במקרים בהם אתם חשים ש"קצת" נסחפתם...

הטענת טוקמן מול שימוש בחבילות שנראות בלתי מוגבלות

מרבית חברות הסלולר מציעות לכם חבילות שנראות בלתי מוגבלות (או, לכל הפחות, נראה כי תספקנה לכם לתקופת זמן מכובדת למדי). בפועל, מה שקורה הוא, שאמנם, החבילה, לכשעצמה, משתלמת, אבל כל חריגה ממנה (ותהיה הזעירה ביותר), עלולה לעלות לכם לא מעט. כך שגם אותן חבילות עצומות ו"משתלמות" ממבט ראשון, מתגלות כתרגיל שיווקי מוצלח למדי, שממנו (איך לא?) נהנית חברת הסלולר, אתם - קצת פחות. הטענת טוקמן, לעומת זאת, מחברת אתכם למציאות ולתקציב שלכם - אתם יודעים בדיוק כמה זמן שיחה / גלישה עומד לרשותכם, ואין הפתעות לא נעימות בסוף החודש, עם תשלום החשבון.

הטענת טוקמן - היכן משתלם יותר לעשות זאת?

בואו ניקח אתכם עוד צעד נוסף קדימה, בנוגע לכדאיות הטענת טוקמן ולחברות הסלולר. הגיונית לגמרי, חברת סלולר המאפשרת לכם הטענת טוקמן, תרצה להכווין אתכם לבחירה בתוכניות המשתלמות ביותר עבורה, אותן חבילות שעשויות להיות הרבה פחות משתלמות עבורכם. לכן, יהיה חכם בהרבה יותר להטעין את הטוקמן שלכם באמצעות שירותיה של חברה חיצונית ועצמאית, המסוגלת להציע מגוון רחב של חבילות הטענת טוקמן, ללא "ניתוב" שיווקי שמשרת את מטרותיה-היא.

כתוב תגובה
סינונים
Sort
display